UWAGA! UTRUDNIENIA NA LINII WKD. SZCZEGÓŁY W AKTUALNOŚCIACH (ZAKOŃCZONE)

Ograniczenia w dostępie do usługi systemu informacji pasażerskiej na stacji "Podkowa Leśna Główna"

Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. uprzejmie informuje, że od dnia 25.01.2018 do odwołania, na okres robót remontowych w budynku stacyjnym na stacji "Podkowa Leśna Główna", wystąpią ograniczenia w dostępie do usługi systemu dynamicznej informacji pasażerskiej.

W związku z koniecznością wprowadzenia długotrwałych i cyklicznych przerw w dostawie energii elektrycznej do elementów infrastruktury kolejowej w obrębie stacji "Podkowa Leśna Główna", a także ze względów bezpieczeństwa, tablice informacji pasażerskiej będą w ww. okresie wyłączone z eksploatacji.

Za wszelkie utrudnienia w dostępie do informacji pasażerskiej serdecznie przepraszamy. W obrębie stacji podróżni będą mieć do dyspozycji rozkłady jazdy zamieszczone na planszach. Wszelkich dodatkowych informacji o ruchu pociągów udziela tymczasowy punkt kasowy.

Uwaga! Utrudnienia na linii WKD w dniu 24.01.2018 (ZAKOŃCZONE)

AKTUALIZACJA GODZ. 18:30

O godz. 18:30 przywrócono rozkładową organizację ruchu pociągów na linii WKD. Informujemy, że do ok. godz. 19:30 mogą występować opóźnienia wybranych pociągów do ok. 10 minut.


AKTUALIZACJA GODZ. 18:10

Szacowane przywrócenie rozkładowej organizacji ruchu pociągów na linii WKD ok. godz. 18:30. Informujemy, że w dalszym ciągu mogą występować opóźnienia niektórych pociągów do ok. 5-10 minut.


AKTUALIZACJA GODZ. 17:05

Trwa przywracanie rozkładowej organizacji ruchu pociągów na linii WKD.

UWAGA! Honorowanie biletów WKD w pociągach oraz pojazdach zastępczej komunikacji autobusowej organizowanej przez spółkę "Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. na odcinku Warszawa Śródmiescie - Grodzisk Mazowiecki obowiązuje do godz. 17:30.


AKTUALIZACJA GODZ. 16:35

Zakończono czynnosci operacyjne z udziałem Policji i Prokuratury w miejscu potrącenia. Ok. godz. 16:45 planowane otwarcie ruchu po torze nr 2 na odcinku Warszawa Zachodnia WKD - Warszawa Śródmiescie WKD i rozpoczęcie przywracania rozkładowej organizacji ruchu pociągów na linii WKD.


AKTUALIZACJA GODZ. 16:05

Ok. godz. 16:10 z przystanku osobowego Warszawa Zachodnia WKD wyprawiony pociąg po torze nr 2 (tor prawy w kierunku Warszawy) w kierunku stacji Komorów (przyj. ok. godz. 16:35).

Ok. godz. 16:10 ze stacji Komorów wyprawiony pociąg po torze nr 1 (tor prawy w kierunku Grodziska Mazowieckiego) w kierunku stacji Warszawa Śródmiescie WKD (przyj. ok. godz. 16:40).


AKTUALIZACJA GODZ. 15:45

Wprowadzono wahadłowy ruch pociągów po torze nr 2 (tor prawy w kierunku Warszawy) na odcinku Komorów - Warszawa Zachodnia WKD.

Ok. godz. 15:45 ze stacji Komorów wyprawiony pociąg po torze nr 2 (tor prawy w kierunku Warszawy) w kierunku przystanku osobowego Warszawa Zachodnia WKD (przyj. ok. godz. 16:10).


AKTUALIZACJA GODZ. 15:30

Ok. godz. 15:35 ze stacji Warszawa Śródmiescie WKD wyprawiony pociąg po torze nr 1 (tor prawy w kierunku Grodziska Mazowieckiego) w kierunku stacji Komorów (przyj. ok. godz. 16:05).


AKTUALIZACJA GODZ. 15:00

Ok. godz. 15:00 ze stacji Komorów wyprawiony pociąg po torze nr 1 (tor prawy w kierunku Grodziska Mazowieckiego) do stacji Warszawa Śródmiescie WKD (przyj. ok. godz. 15:30).


Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. informuje, że w rejonie przystanku osobowego "Warszawa Zachodnia" ok. godz. 14:20 w torze nr 2 (tor prawy w kierunku stacji "Warszawa Śródmieście WKD"), za peronami w kierunku przystanku osobowego "Warszawa Ochota WKD" doszło do śmiertelnego potrącenia osoby znajdującej się na torowisku w miejscu niedozwolonym przez pociąg nr 138 w relacji Grodzisk Mazowiecki Radońska (odj. 13:31) - Warszawa Śródmieście WKD (przyj. 14:26).

W związku z powyższym ruch pociągów na linii WKD do odwołania na odcinku Warszawa Śródmieście WKD - Komorów będzie prowadzony wahadłowo po czynnym torze nr 1 (tor prawy w kierunku Grodziska Mazowieckiego). Szacowana częstotliwość kursowania pociągów w jednym kierunku ruchu na odcinku Warszawa Śródmieście WKD - Komorów wyniesie ok. 60-65 minut.

Ruch pociągów WKD na pozostałych szlakach będzie prowadzony według specjalnego rozkładu jazdy.

Wszystkich podróżnych w miarę możliwości prosimy o skorzystanie z alternatywnych środków transportu zbiorowego. Wprowadzono honorowanie biletów WKD w pociągach oraz zastępczej komunikacji autobusowej organizowanej przez spółkę "Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. na odcinku Warszawa Śródmieście - Grodzisk Mazowiecki.

Za wszelkie utrudnienia w podróżowaniu serdecznie przepraszamy.

Badania ankietowe w dniach 15.01-15.02.2018 r.

Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. informuje, że w dniach 15.01-15.02.2018 r. planuje przeprowadzenie wśród podróżnych badań ankietowych dotyczących jakości usług świadczonych przez Spółkę w 2017 r.

Ankieta została zamieszczona na stronie internetowej. Dodatkowo istnieje możliwość wypełnienia ankiety w formie papierowej, którą można pobrać w kasach biletowych WKD.

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w badaniach.

Przejdź do "Ankiety jakości usług 2017"

Aktualizacja treści o systemie mPay

mPay

mPay to najdłużej działający w Polsce system płatności przy użyciu telefonów komórkowych. Jest sprawdzonym rozwiązaniem, które z powodzeniem działa w kilkudziesięciu miastach na terenie całego kraju. Wystarczy zainstalować darmową aplikację, aby móc błyskawicznie kupować bilety komunikacji miejskiej w każdym miejscu, 24 godziny na dobę.

Jak pobrać aplikację mPay?

Aplikacja mPay jest dostępna na telefony z systemami Android, iOS oraz Windows Phone. Żeby ją pobrać, wystarczy w dedykowanym sklepie z aplikacjami wpisać "mPay płatności mobilne". Innym sposobem jest wpisanie w przeglądarce internetowej telefonu adresu www.app.mpay.pl.

Podczas pierwszego uruchomienia aplikacja przeprowadza użytkownika przez krótki proces rejestracji.

Metody płatności za bilety

Za bilety użytkownicy mogą płacić środkami pieniężnymi, którymi wcześniej zasilili swoją elektroniczną portmonetkę lub przy użyciu podłączonej do aplikacji karty płatniczej.

1) Karta płatnicza

Podłączenie do mPay karty płatniczej pozwala kupować bilety bez konieczności pamiętania o regularnym zasilaniu konta. Kwota odpowiadająca cenie biletu będzie pobierana bezpośrednio z konta bankowego użytkownika.
Z płaceniem kartą nie wiążą się żadne prowizje.

Karty płatnicze z logo różnych banków i organizacji płatniczych można podłączyć do mPay w dowolnym momencie, bezpośrednio z poziomu aplikacji w telefonie. W tym celu wystarczy wejść do zakładki "Karty płatnicze" i założyć swój mPay Wallet - cyfrowy portfel działający w technologii Masterpass. Można również skorzystać ze strony internetowej www.wallet.mpay.pl.

Partnerem mPay w zakresie obsługi transakcji kartowych jest firma Mastercard. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych zabezpieczeń dane kart płatniczych zapisanych w Masterpass są w pełni bezpieczne.

2) Elektroniczna portmonetka

Konto mPay można zasilić na wiele sposobów:

- bezpłatne zasilenie tradycyjnym przelewem bankowym lub przekazem pocztowym na indywidualny rachunek mPay, który każdy użytkownik znajdzie w swoim panelu użytkownika na www.system.mpay.pl. W tytule przelewu należy podać swój 9-cyfrowy numer telefonu.

- natychmiastowe zasilenie z konta bankowego za pośrednictwem serwisu eCard. Usługa jest dostępna z poziomu aplikacji oraz strony internetowej www.mpay.pl. Do kwoty zasilenia doliczana jest prowizja w wysokości 2 proc.

- natychmiastowe zasilenie z karty płatniczej, dostępne z poziomu aplikacji. Do kwoty zasilenia doliczana jest prowizja w wysokości 2 proc.

Zakup biletów

Kupowanie biletów za pomocą mPay jest bardzo proste:

  1. Wejdź do zakładki „Bilety” i z listy miast wybierz Warszawa WKD
  2. Wybierz strefę: strefa I, strefa II, strefa III
  3. Wybierz jeden z dostępnych biletów normalny czy ulgowy
  4. Określ liczbę kupowanych biletów i potwierdź
  5. Wybierz metodę płatności i zatwierdź zakup, podając numer PIN

Pamiętaj, że bilet zostaje automatycznie skasowany w momencie zakupu.

 Kontrola biletów

Wszystkie zakupione bilety zostają automatycznie zapisane w aplikacji. Podczas kontroli wystarczy wejść do zakładki „Kontrola biletów”, wybrać aktywny bilet i okazać go kontrolerowi. Można to zrobić nawet wtedy, gdy telefon nie ma połączenia z Internetem.

Inne funkcje mPay

mPay to także szybki sposób na opłacenie domowych rachunków, zakup doładowań telefonów na kartę i gier online, przelewy między użytkownikami czy wspieranie organizacji charytatywnych.

Więcej informacji o mPay można znaleźć na stronie internetowej http://www.mpay.pl. W razie potrzeby pasażerowie mogą kontaktować się Biurem Obsługi Klienta, pod adresem bok@mpay.com.pl lub numerem telefonu (34) 390 55 57.