Zaproszenie do ankiety

Menu działu

Ankieta jakości usług 2016 r.
Niniejszą ankietę kierujemy do wszystkich naszych Klientów, ma ona na celu dokonanie obiektywnej oceny funkcjonowania naszej Firmy oraz przedstawienie uwag odnośnie oferowanych przez naszą firmę produktów. Państwa uwagi i spostrzeżenia stanowią niezwykle cenne źródło informacji, będących podstawą naszego ciągłego doskonalenia. Z tego też względu bardzo prosimy o rzetelne i obiektywne wypełnienie poniższej ankiety. W przypadku wystawienia ocen negatywnych prosimy o podanie przyczyn takiej oceny w przewidzianym polu tekstowym UWAGI umieszczonym na końcu arkuszy ankiety. Ankieta jest anonimowa, ale w końcowej części przewidziano miejsce na podanie adresu korespondencyjnego lub email, gdyż przewidujemy losowanie, wśród biorących udział w ankiecie, gadżetów firmowych.
Płeć


Wiek




Jakie jest Pani/Pana wykonywane zajęcie?




Jak często Pani/Pan korzysta z usług WKD?




Z jakiego rodzaju biletów najczęściej Pani/Pan korzysta?






Gdzie najczęściej kupuje Pani/Pan bilet?






Jak ocenia Pani/Pan częstotliwość kursowania pociągów?





Jak ocenia Pani/Pan punktualność pociągów?





Jak ocenia Pani/Pan dostępność rozkładu jazdy pociągów?





Jak ocenia Pani/Pan dostępność informacji w pociągach?





Jak ocenia Pani/Pan dostępność biletów?





Jak ocenia Pani/Pan informacje udzielane w przypadku opóźnień pociągów?





Jak ocenia Pani/Pan informacje udzielane na przystankach przez megafony?





Jak ocenia Pani/Pan bezpieczeństwo w pociągach?





Jak ocenia Pani/Pan bezpieczeństwo na terenie przystanków?





Jak ocenia Pani/Pan przystosowanie pociągów do potrzeb osób niepełnosprawnych?





Jak ocenia Pani/Pan przystosowanie przystanków do potrzeb osób niepełnosprawnych?





Jak ocenia Pani/Pan czystość na przystankach?





Jak ocenia Pani/Pan czystość pociągów?





Jak ocenia Pani/Pan komfort jazdy pociągami?





Jak ocenia Pani/Pan temperaturę w pociągach?





Jak ocenia Pani/Pan ogólny poziom świadczonych usług przez WKD?





Jak ocenia Pani/Pan poziom nowoczesności spółki WKD?





Jak ocenia Pani/Pan ogólny poziom obsługi klienta przez pracowników spółki WKD (uprzejmość, życzliwość, chęć udzielenia pomocy itp.)?





Uwagi:
Mój adres: