UWAGA! ETAP 1 MODERNIZACJI MOSTU NA RZECE ZIMNA WODA W KM 20.508 LINII KOLEJOWEJ NR 47 NA SZLAKU KOMORÓW - PODKOWA LEŚNA GŁÓWNA W OKRESIE OD 01.06.2017-30.06.2017. WIĘCEJ INFORMACJI W "AKTUALNOŚCIACH"

Zakup przez komórkę

1. Aplikacja mPay

Za pośrednictwem aplikacji mPay możliwy jest zakup biletów jednorazowych wg taryfy normalnej, ulgi handlowej 50% oraz ulgi ustawowej 37%, 49%, 51%, 78%, 93%, 95%, na wszystkie strefy czasowe.

Z mPay mogą korzystać użytkownicy wszystkich sieci za pomocą aplikacji mobilnej:

1. Przed zakupem biletu należy pobrać aplikację mPay Płatności mobilne (www.app.mpay.pl), założyć konto użytkownika oraz korzystając z dostępnych metod płatności zasilić swoją portmonetkę:

- zasilenie z karty płatniczej

- zasilenie z konta bankowego

- przelew dowolnej kwoty na podany niżej numer rachunku Raiffeisen Polbank, w tytule wpisując wyłącznie 9-cyfrowy numer telefonu (bez odstępów i kresek):

42 1750 0009 0000 0000 0711 1088

Za pomocą kodów USSD w sieci Play i T-mobile oraz kanału głosowego Plus, Play i Orange: 

1. Przed zakupem biletu należy założyć konto w systemie mPay i zdefiniować do niego PIN dzwoniąc pod bezpłatny numer *145# (bezpłatny tryb tekstowy dla klientów sieci Play i T-mobile) lub *145 (bezpłatny tryb głosowy dla klientów sieci Plus, Play i Orange) bądź 791 145 145 (awaryjny tryb głosowy dla klientów wszystkich sieci; połączenie płatne jak do sieci Play).

Swoje konto mPay można zasilać wykonując przelew na dowolną kwotę na rachunek bankowy:

42 1750 0009 0000 0000 0711 1088

Raiffeisen Polbank, a w tytule należy wyłącznie wpisać 9-cyfrowy numer telefonu (bez odstępów i kresek).

2. Aby ustawić ulgę należy wybrać bezpłatny numer *145*0# (dla klientów Play i T-mobile) lub *145*0 (dla klientów sieci Plus, Play i Orange) albo płatny 791 145 145 następnie 0 i potwierdzić *. Posiadacz biletu ulgowego musi poświadczyć prawo do ulgi.

3. Aby kupić bilet należy zadzwonić pod numer: *145*kod biletu# (dla klientów Play i T-mobile) lub *145*kod biletu (dla klientów sieci Plus, Play i Orange) bądź płatny numer 791 145 145 i po komunikacie wprowadzić kod biletu oraz*

Dla każdej strefy czasowej zdefiniowany jest oddzielny kod:

Rodzaj zastosowanej ulgiI strefaII strefaIII strefa
KOD BILETU
220119 220238 220339
taryfa normalna 3,60 zł 4,80 zł 7,00 zł
taryfa ulgowa 37% 2,30 zł 3,00 zł 4,40 zł
taryfa ulgowa 49% 1,85 zł 2,45 zł 3,60 zł
taryfa ulgowa 50% 1,80 zł 2,40 zł 3,50 zł
taryfa ulgowa 51% 1,76 zł 2,35 zł 3,43 zł
taryfa ulgowa 78% 0,80 zł 1,00 zł 1,50 zł
taryfa ulgowa 93% 0,25 zł 0,34 zł 0,49 zł
taryfa ulgowa 95% 0,20 zł 0,25 zł 0,35 zł

WKD uprzejmie informuje o obowiązku zakupu biletu niezwłocznie po wejściu do pociągu. Bilet jest ważny od momentu zakupu przez telefon komórkowy.

 

2. Aplikacja SkyCash

Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. informuje, iż do dnia 31.03.2018 r. istnieje możliwość zakupu biletów jednortazowych WKD za pośrednictwem systemu SkyCash. 

W aplikacji SkyCash będzie można nabyć bilety wg taryfy normalnej, ulgi handlowej 45% i 50% oraz ulgi ustawowej 33%, 37%, 49%, 51%, 78%, 93%, 95% i 100%, na wszystkie strefy czasowe.

Jak pobrać aplikację?

Aby korzystać z możliwości zakupu biletów WKD przez SkyCash, wystarczy posiadać telefon komórkowy z systemem Android, iOS lub Windows Phone i zainstalować bezpłatną aplikację. Można to zrobić, wpisując w przeglądarce telefonu adres m.skycash.com lub pobierając ją z dedykowanego sklepu z aplikacjami: Google Play, App Store lub Windows Phone Store.

SkyCash można też pobrać wysyłając SMS-a o treści 1 na numer 510-510-205 (opłata zgodna z cennikiem operatora). Podczas pierwszego uruchomienia aplikacji SkyCash w telefonie, użytkownik zostanie przeprowadzony przez krótki proces rejestracji.

Jak doładować konto?

Podobnie jak podczas zakupu w kasie, do kupna biletu przez komórkę potrzebne są środki pieniężne. SkyCash umożliwia dokonanie bezpiecznego zakupu za pomocą podpiętej karty lub z konta przedpłaconego SkyCash.

 Jak najszybciej doładować portmonetkę SkyCash?

  • Za pomocą karty płatniczej – wybierz jedną ze swoich zarejestrowanych kart płatniczych*, wpisz kwotę, którą chcesz zasilić swoje konto SkyCash oraz wymagany kod CVV/CVV2/CVC2/MPIN. Transakcję potwierdź kodem PIN SkyCash. I już. Pieniądze lądują na Twoim koncie. Szybko, sprawnie, bez zbędnych skomplikowanych procesów.

*Aby dodać kartę, wybierz kafelek „Twoje karty płatnicze” z ekranu głównego aplikacji SkyCash. Następnie kliknij „Dodaj kartę”. Wpisz wymagane dane: Imię i Nazwisko posiadacza karty, Numer karty (wskazówka: numer karty możesz również wprowadzić za pomocą aparatu w swoim telefonie), Datę ważności karty. Nie zapomnij o zaakceptowaniu regulaminu „Centrum Kart SkyCash”. Po wszystkim dodajesz kartę.

  • Za pomocą Przelewów24 - wpisz kwotę, którą chcesz zasilić swoje konto SkyCash, a następnie wybierz swój bank i postępuj zgodnie z wskazówkami, które pojawią się na ekranie. Ekspresowo i bezboleśnie przeprowadzą Cię przez proces przelewu.

System SkyCash zapewnia bezpieczeństwo transakcji na poziomie kart kredytowych i bankowości elektronicznej. Potwierdza to przyznana przez Narodowy Bank Polski licencja Agenta Rozliczeniowego. Firma posiada ponadto certyfikat PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard). Oznacza to, że SkyCash spełnia światowe standardy mające na celu zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa we wszystkich środowiskach, w których przetwarzane są dane posiadaczy kart płatniczych.

Jak zakupić bilet?

  1. Uruchom aplikację w telefonie i wybierz kafelek KOLEJE REGIONALNE.

  2. Wybierz kafelek WKD – WARSZAWSKA KOLEJ DOJAZDOWA.

  3. Wybierz strefę czasową, datę i godzinę wyjazdu oraz określ liczbę pasażerów i rodzaj przysługującej ulgi, po czym kliknij „Kup”.

  4. Wybierz metodę płatności – konto SkyCash lub kartę płatniczą.

  5. W celu potwierdzenia płatności:

    a) przy płatności z konta SkyCash wprowadź swój kod PIN podany przez Ciebie przy rejestracji, a następnie kliknij „Zapłać”.

    b) przy płatności kartą, wprowadź kod CVV/CVV2/CVC2/MPIN, a następnie kliknij „Zapłać”.

  6. Wyświetli się potwierdzenie, które oznacza, że Twój bilet został pomyślnie zakupiony.

Pobierz – Instrukcja zakupu biletów WKD

Kontrola biletów

Wszystkie zakupione bilety zostają automatycznie zapisane w pamięci telefonu i są dostępne w zakładce „Bilety do kontroli”, która jest dostępna na ekranie startowym aplikacji SkyCash oraz po wejściu w przewoźnika, czyli w tym przypadku WKD u góry po prawej stronie. Aby okazać bilet, nie trzeba mieć połączenia z Internetem.

Kontakt

W razie potrzeby pasażerowie mogą się kontaktować ze SkyCash pod adresem bok@skycash.com lub pod numerami telefonów: (22) 403 80 20 oraz (22) 403 80 40. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00.

Regulamin Użytkownika systemu SkyCash jest dostępny na stronie internetowej http://www.skycash.com/regulamin/

Szczegółowy regulamin usługiBilet przez telefon komórkowy w Warszawskiej Kolei Dojazdowej sp. z o.o. - pobierz

W sprawach nieuregulowanych powyższym regulaminem obowiązują przepisy Regulaminu przewozu osób, rzeczy i zwierząt przez spółkę Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. (RPO WKD).

Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. zachęca wszystkich pasażerów do korzystania  z zakupu biletów WKD przez telefon komórkowy.