Zakup w biletomacie

Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. uprzejmie informuje, że wszystkie stacje i przystanki wyposażone są w automaty biletowe, w których istnieje możliwość zakupu biletów WKD:

  1. jednorazowych oraz
  2. okresowych

Schemat zakupu biletów przedstawia się następująco:

podróżny ma opcję wyboru biletu - bilet jednorazowy lub okresowy:

  1. Przy zakupie biletów jednorazowych podróżny wybiera strefę czasową, w której zamierza odbyć podróż, a następnie przysługującą mu ulgę. Przy zakupie biletów możliwe jest wydrukowanie potwierdzenia zakupu,
  2. Przy zakupie biletów okresowych:
    1. wybranie rodzaju biletu -  imienny, bezimienny
    2. wybranie rodzaju biletu - tygodniowy, dwutygodniowy, miesięczny, kwartalny, weekendowy
    3. wybranie relacji tj. w jedną stronę czy tam i powrót
    4. wybranie przysługującej ulgi
    5. wskazanie relacji na bilecie (od stacji do stacji).

Po zakupie biletu okresowego podróżny sam wpisuje imię i nazwisko posiadacza biletu.

1. W przypadku zakupu biletów w automacie możliwe jest także skorzystanie z ekranu szybkiego wybierania, gdzie znajdują się najczęściej kupowane bilety jednorazowe (3,60 zł, 4,80 zł, 7,00 zł, 1,80 zł, 2,40 zł).
Jeżeli podróżny nie chce korzystać z tej opcji wystarczy, że wybierze ikonkę „więcej biletów”, po której wraca do opcji tradycyjnego wybierania biletów jednorazowych lub okresowych.

2. Płatność bilonem przyjmowana jest przez automat do kwoty 50 zł.

3. W automatach można płacić gotówką (bilonem), kartą lub płatnością mobilną BLIK (płatność za pomocą aplikacji na telefonie komórkowym). 

Zachęcamy podróżnych do korzystania z możliwości zakupu biletów w automatach.

UWAGA PASAŻEROWIE!
Punkt obsługi reklamacji biletów zakupionych w automatach biletowych WKD znajduje się w Warszawie na stacji metro Świętokrzyska-pawilon 1000E, tel. 22 656 41 00.
cok@strefa.waw.pl
Punkt czynny jest: od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-18:00