Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. informuje, iżod dnia 1 lipca 2017 r. do odwołania zawieszone zostaje funkcjonowanie kasy biletowej na p.o. Michałowice.
Bilety WKD można nabyć w automacie biletowym znajdującym się na peronie WKD, w aplikacjach mobilnych mPay lub SkyCash, innych uprawnionych punktach zlokalizowanych na pozostałych stacjach/przystankach WKD lub w przedsprzedaży tj. „na zapas”.
Za powstałe utrudnienia serdecznie przepraszamy.
Punkt obsługi reklamacji biletów zakupionych w automatach sprzedających bilety WKD znajduje się w Warszawie na stacji metro Świętokrzyska - pawilon 1000E, tel. 22 656 41 00, cok@strefa.waw.pl Punkt czynny jest: od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-18:00.
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na stosowanie cookies. Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies można określić w swojej przeglądarce.