Aktualne zasady i ograniczenia związane z koronawirusem (aktualizacja od 18 maja) - szczegóły w AKTUALNOŚCIACH.

Zakończenie eksploatacji elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN94

Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. informuje, że ostatnim dniem kursowania pojazdów serii EN94 będzie 27.05.2016 r. (piątek). Do tego dnia elektryczne zespoły trakcyjne serii EN94 będą eksploatowane w regularnym ruchu pasażerskim według przedstawionej poniżej organizacji.

23.05.2016 – 25.05.2016 (PONIEDZIAŁEK – ŚRODA)

Od poniedziałku 21 maja do środy 25 maja włącznie pojazdy serii EN94 będą obsługiwać wybrane kursy w ramach obowiązującego rozkładu jazdy pociągów dla dnia powszedniego (obsługa przez 2 lub 3 składy).

27.05.2016 (PIĄTEK)

W piątek 27 maja w związku z wydłużonym weekendem oraz prowadzonymi przygotowaniami do zmiany napięcia zasilania w sieci trakcyjnej na linii WKD obowiązywać będzie rozkład jazdy jak dla sobót, niedziel i świąt. Do 5 składów obsługujących linię WKD według organizacji przewidzianej dla wymienionych dni zostaną skierowane 2 dodatkowe składy zestawione z elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN94, które obsłużą łącznie 20 kursów według następującego harmonogramu:

OBIEG NR 1:

Nr poc.

Stacja początkowa

Odjazd

 

Przyjazd

Stacja końcowa

110

GRODZISK MAZ. RADOŃSKA

5.48

6.45

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

403

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

7.00

7.29

KOMORÓW

402

KOMORÓW

7.43

8.12

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

409

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

8.35

9.04

KOMORÓW

408

KOMORÓW

9.18

9.47

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

337

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

10.05

10.47

PODKOWA LEŚNA GŁÓWNA

332

PODKOWA LEŚNA GŁÓWNA

13.35

14.17

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

309

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

14.35

15.17

PODKOWA LEŚNA GŁÓWNA

310

PODKOWA LEŚNA GŁÓWNA

15.30

16.12

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

317

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

16.30

17.12

PODKOWA LEŚNA GŁÓWNA

318

PODKOWA LEŚNA GŁÓWNA

18:05

18:47

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

149

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

19:05

20:04

GRODZISK MAZ. RADOŃSKA

OBIEG NR 2:

Nr poc.

Stacja początkowa

Odjazd

 

Przyjazd

Stacja końcowa

116

GRODZISK MAZ. RADOŃSKA

6.50

7.47

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

407

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

8.05

8:34

KOMORÓW

406

KOMORÓW

8.43

9.12

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

335

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

9.35

10.17

PODKOWA LEŚNA GŁÓWNA

336

PODKOWA LEŚNA GŁÓWNA

14.35

15.17

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

313

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

15.35

16.17

PODKOWA LEŚNA GŁÓWNA

314

PODKOWA LEŚNA GŁÓWNA

16.35

17.17

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

141

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

17.35

18.34

GRODZISK MAZ. RADOŃSKA

 

Zgodnie z powyższym planem, ostatnim kursem obsługiwanym przez elektryczne zespoły trakcyjne serii EN94 będzie kurs nr 149 w relacji Warszawa Śródmieście WKD (odj. 19:05) – Grodzisk Mazowiecki Radońska (przyj. 20:04).

Ostatnia sobota z EN94

Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. uprzejmie informuje, że w dniu 21.05.2016 r. (sobota) na linii WKD po raz ostatni pojawią się w ramach rozkładu jazdy dla dni wolnych od pracy elektryczne zespoły trakcyjne serii EN94. Pojazdy obsłużą regularne kursy przewidziane w obowiązującym rozkładzie jazdy.

W sobotę 21.05.2016 r. dwa spośród pięciu składów kierowanych do ruchu pasażerskiego w ramach rozkładu jazdy dla sobót, niedziel i świąt będą stanowiły elektryczne zespoły trakcyjne serii EN94 wyprodukowane i dostarczone do WKD w 1972 r. przez wrocławski PaFaWag. Tym samym wszyscy potencjalnie zainteresowani odbyciem przejazdu jednym z kursów obsługiwanych przez EZT serii EN94 lub pamiątkowym uwiecznieniem na zdjęciach lub filmach zyskają taką możliwość w ciągu innego dnia niż dzień powszedni, w ramach którego pojazdy pozostaną w eksploatacji do 27 maja włącznie.

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych do udziału w symbolicznym pożegnaniu elektrycznych zespołów trakcyjnych, które z końcem maja br. po ponad 44 latach służby zostaną definitywnie wycofane z eksploatacji i po zmianie napięcia zasilania w sieci trakcyjnej na linii WKD całkowicie zastąpione przez nowo wyprodukowane pojazdy serii EN100 (typ 39WE).

Aktualnie w bieżącej eksploatacji pozostają trzy składy EZT serii EN94, z których każdy skład jest zestawiony z dwóch dwuczłonowych pojazdów. Składy o numerach 17+34, 23+26 i 25+40 uzupełnia rezerwowy pojazd EN94-35. Dwa z wymienionych składów zostaną w dniu 21 maja 2016 r. wytypowane do obsługi następujących obiegów (każdy „obieg” stanowi zestaw przypisanych dla wybranej jednostki taboru kursów w określonych relacjach jednoznacznie identyfikowanych w rozkładzie jazdy pociągów):

OBIEG NR 1:

Nr poc.

Stacja początkowa

Odjazd

 

Przyjazd

Stacja końcowa

2202

GRODZISK MAZ. RADOŃSKA

5:03

5:13

PODKOWA LEŚNA GŁÓWNA

201

PODKOWA LEŚNA GŁÓWNA

5:48

5:55

MILANÓWEK GRUDÓW

202

MILANÓWEK GRUDÓW

6:05

6:57

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

107

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

7:20

8:17

GRODZISK MAZ. RADOŃSKA

122

GRODZISK MAZ. RADOŃSKA

8:35

9:32

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

211

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

9:50

10:40

MILANÓWEK GRUDÓW

212

MILANÓWEK GRUDÓW

11:10

12:02

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

125

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

12:20

13:17

GRODZISK MAZ. RADOŃSKA

134

GRODZISK MAZ. RADOŃSKA

13:35

14:32

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

221

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

14:50

15:40

MILANÓWEK GRUDÓW

222

MILANÓWEK GRUDÓW

16:10

17:02

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

139

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

17:20

18:17

GRODZISK MAZ. RADOŃSKA

152

GRODZISK MAZ. RADOŃSKA

18:35

19:32

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

231

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

19:50

20:40

MILANÓWEK GRUDÓW

232

MILANÓWEK GRUDÓW

21:10

22:02

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

159

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

22:20

23:17

GRODZISK MAZ. RADOŃSKA

OBIEG NR 2:

Nr poc.

Stacja początkowa

Odjazd

 

Przyjazd

Stacja końcowa

108

GRODZISK MAZ. RADOŃSKA

5:15

6:12

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

205

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

6:40

7:30

MILANÓWEK GRUDÓW

206

MILANÓWEK GRUDÓW

8:10

9:02

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

113

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

9:20

10:17

GRODZISK MAZ. RADOŃSKA

126

GRODZISK MAZ. RADOŃSKA

10:35

11:32

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

215

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

11:50

12:40

MILANÓWEK GRUDÓW

216

MILANÓWEK GRUDÓW

13:10

14:02

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

129

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

14:20

15:17

GRODZISK MAZ. RADOŃSKA

144

GRODZISK MAZ. RADOŃSKA

15:35

16:32

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

225

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

16:50

17:40

MILANÓWEK GRUDÓW

226

MILANÓWEK GRUDÓW

18:10

19:02

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

151

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

19:20

20:17

GRODZISK MAZ. RADOŃSKA

156

GRODZISK MAZ. RADOŃSKA

20:35

21:32

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

235

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

21:50

22:40

MILANÓWEK GRUDÓW

236

MILANÓWEK GRUDÓW

23:10

0:02

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

167

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD

0:20

1:17

GRODZISK MAZ. RADOŃSKA

Zobacz galerię ostatnich pozostających w eksploatacji przedstawicieli serii EN94 (typ 101Na):

W dniu 5 maja 2016 r. w Urzędzie Marszałkowskim odbyło się spotkanie w sprawie alternatywnej komunikacji w ramach aglomeracji tzw. pasma zachodniego

0 dwa tysiące samochodów mniej przy wjeździe do Warszawy z kierunku zachodniego. Takie dane wskazują ościenne gminy po wprowadzeniu nowej formy obsługi komunikacyjnej pasma zachodniego województwa mazowieckiego w korytarzu dzielnica Bemowo m.st. Warszawy–Stare Babice–Ożarów Mazowiecki–Leszno–Błonie–Kampinos–Sochaczew.

O projekcie, marszałek Adama Struzik rozmawiał m.in. z przedstawicielami zainteresowanych samorządów powiatowych i gminnych, Europejskiego Banku Inwestycyjnego (EBI) i Warszawskiej Kolei Dojazdowej sp. z o.o. (WKD).


Sytuacja wyjściowa

Rosnące utrudnienia pasma zachodniego województwa mazowieckiego doprowadziły do licznych postulatów wskazujących na konieczność poprawy powiązań komunikacyjnych. Są one związane ze wzrostem ruchu drogowego, szczególnie w dojazdach do Warszawy. Problem potęguje silna tendencja do zabudowywania tego obszaru nowymi osiedlami mieszkaniowymi, zakładami produkcyjnymi i usługowymi. Ideą przedsięwzięcia jest stworzenie systemu transportu zbiorowego zapewniającego wysoki standard obsługi pasma zachodniego oraz efektywnego pod względem kosztów i korzyści społecznych. Poprawa warunków komunikacyjnych jest ważna także dla samorządu województwa. Postulat rozwoju pasma zachodniego transportem zbiorowym znalazł swoje odbicie w dokumentach strategicznych Mazowsza.


Alternatywna komunikacja w ramach aglomeracji

Na spotkaniu przedstawiono dotychczasowe ustalenia dotyczące nowej formy obsługi komunikacyjnej tzw. pasma zachodniego, czyli gmin leżących na południe od Puszczy Kampinoskiej między Warszawą a Sochaczewem. Z wykonanego na zlecenie samorządów lokalnych studium wykonalności wynika, że optymalnym rozwiązaniem problemów komunikacji publicznej w tym pasie jest wprowadzenie ekspresowych linii autobusowych kursujących po wydzielonych jezdniach (bus rapid transit, BRT). Systemy BRT są z powodzeniem stosowane w ponad 200 miastach na świecie, głównie w Ameryce Południowej. W Europie korzystają z nich takie miasta jak Paryż, Londyn, Manchester i Praga. To alternatywny względem tramwaju i innowacyjny sposób przewozu osób oparty na specjalnym transporcie autobusowym. W stosunku do proponowanych wcześniej rozwiązań szynowych, charakteryzuje się o połowę niższymi kosztami budowy i mniejszą powierzchnią konieczną do zajęcia przez infrastrukturę linii komunikacyjnej. Koszt całej inwestycji (budowy linii, wykupu gruntów i zakupu taboru) wyniesie 350 mln zł. Linia BRT będzie łączyć się z warszawskim metrem na stacji Chrzanów, jednak możliwe jest wprowadzenie jej do bardziej centralnie położonej stacji końcowej na terenie miasta. Podmiotem zarządzającym linią będzie Warszawska Kolej Dojazdowa. Możliwymi do zastosowania rozwiązaniami są autobusy elektryczne lub hybrydowe, osiągające prędkość do 80 km/ha. Przyczyni się to do ograniczenia negatywnego wpływu transportu na otulinę Kampinoskiego Parku Narodowego. Równolegle powstanie ścieżka rowerowa.

 

UM 0120   UM 0123   

UM 0116

Źródło: www.mazovia.pl

Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. sygnatariuszem „Deklaracji rozwoju kultury bezpieczeństwa transportu kolejowego”

W dniu 21 kwietnia 2016 r. w Urzędzie Transportu Kolejowego dziewięćdziesięciu trzech przedstawicieli rynku kolejowego, podpisało „Deklarację w sprawie rozwoju kultury bezpieczeństwa transportu kolejowego”.

W gronie sygnatariuszy znalazła się również Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o.

Przedstawiciele rynku kolejowego, którzy podpisali Deklarację zobowiązali się do wprowadzania „Kluczowych zasad kultury bezpieczeństwa w transporcie kolejowym”, w tym m.in. do:

  • traktowania bezpieczeństwa systemu kolejowego jako priorytetu,
  • analizowania i wyciągania wniosków z wypadków, a także zdarzeń, które mogą do nich doprowadzić.

Z ramienia UTK Deklarację podpisał i wręczył Ignacy Góra Prezes, a z ramienia WKD – Michał Panfil Członek Zarządu.

Podpisanie deklaracji UTK

Źródło: Urząd Transportu Kolejowego 21.04.2016 r. 

Deklaracja bezpieczenstwa

 

Przejazdy w WKD podczas Światowych Dni Młodzieży w Polsce

Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o.  uprzejmie informuje, iż podczas trwania Światowych Dni Młodzieży w Polsce, zadeklarowała swoje wsparcie dla w/w przedsięwzięcia.

W związku z powyższym w dniach 20 - 25 lipca 2016r. w ramach „Dni w Diecezjach” w Warszawie oraz podczas  odbywających się w okolicznych miejscowościach wydarzeń religijnych i kulturalnych związanych z obchodami Światowych Dni Młodzieży, Zarząd Spółki podjął decyzję, iż na całej linii WKD obowiązywać będą bezpłatne przejazdy dla oficjalnie zarejestrowanych pielgrzymów – uczestników Światowych Dni Młodzieży.

Bezpłatny przejazd w/w uczestników możliwy będzie na podstawie specjalnego identyfikatora, który będzie „przepustką” do skorzystania z oferty przejazdów.

Ogłoszenie wyników konkursu na przystanki WKD

Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. informuje, że w dniu 19.04.2016 r. o godz. 12:00 w obiekcie BGŻ BNP Paribas ARENA, ul. Andrzeja 1, 05-800 Pruszków (korona toru kolarskiego ARENA) odbyło się oficjalne, publiczne ogłoszenie wyników "Konkursu na opracowanie koncepcji architektonicznej obiektów małej architektury oraz elementów informacji wizualnej dla peronów WKD jako część systemu identyfikacji wizualnej WKD".

W "Konkursie na opracowanie koncepcji architektonicznej obiektów małej architektury oraz elementów informacji wizualnej dla peronów WKD jako część systemu identyfikacji wizualnej WKD" do dnia wyznaczonego na składanie prac konkursowych, tj. do 11.04.2016 r. wpłynęło 17 prac. Sąd Konkursowy rozpoczął ocenę złożonych prac w pełnym składzie liczącym 6 osób w dniu 14.04.2016 r.

Sąd dokonał szczególowej analizy i oceny 17 prac konkursowych złożonych w ramach prowadzonego Konkursu. W pierwszym etapie oceny prac konkursowych zbadano zawartość formalną oraz zgodność wszystkich złożonbych prac konkursowych, zgodnie z wymaganiami określonymi w Regulaminie Konkursu. Postanowiono oceniać wszystkie złożone na konkurs prace.

Sędzia referent przedstawił Sądowi Konkursowemu szczegółowe omówienia poszczególnych prac konkursowych. Następnie wszystkie prace zostały poddane pod dyskusję i ocenę sądu. Podczas dyskusji nad propozycjami Sąd Konkursowy uznał, iż należy premiować te rozwiązania, które kompleksowo i w optymalny sposób połączą wymogi funkcjonalne i plastyczne, tak aby nadać oprawie stacji linii WKD elegancki, współczesny i rozpoznawalny charakter.

W wyniku szczegółowej oceny prac zgodnie z kryteriami przyjętymi w Regulaminie Konkursu i dyskusji członkowie sądu jednomyślnie zdecydowali o przyznaniu trzech nagród i jednego wyróżnienia honorowego.

Lureatami Konkursu są następujący Uczestnicy:

  • I NAGRODA:

Imię i nazwisko lub nazwa Uczestnika Konkursu:

Konrad Basan, ul. Wojska Polskiego 26, 41-400 Mysłowice

Paweł Dadok, ul. Miczów 10, 43-436 Górki Wielkie

Maria Roj, ul. Mleczna 38, 43-436 Orzesze

Skład zespołu autorskiego:

Konrad Basan

Paweł Dadok

Maria Roj

Pobierz zestawienie plansz w formacie PDF (29MB)

  • II NAGRODA:

Imię i nazwisko lub nazwa Uczestnika Konkursu:

arch. Maciej Kaufman, ul. Wilanowska 16/20 m.17, 00-422 Warszawa

arch. Marcin Maraszek, al. 3-go Maja 7B/9, 00-401 Warszawa

arch. Tomasz Stanisławczyk, ul. Marszałka F. Focha 4/55, 80-155 Gdańsk

Skład zespołu autorskiego:

arch. Maciej Kaufman

arch. Marcin Maraszek

arch. Tomasz Stanisławczyk

Pobierz zestawienie plansz w formacie PDF (30MB)

  • III NAGRODA:

Imię i nazwisko lub nazwa Uczestnika Konkursu:

Karol Żurawski, ul. Hauke Bosaka 25, 01-540 Warszawa

Skład zespołu autorskiego:

Karol Żurawski, Architekt

dr Neven Kostic, Konstruktor

Pobierz zestawienie plansz w formacie PDF (16MB)

  • Wyróżnienie:

Imię i nazwisko lub nazwa Uczestnika Konkursu:

APA Czech_Duliński_Wróbel Agencja Projektowa "Architektura" sp. z o.o., ul. Wróblewskiego 3/2, 31-148 Kraków

Skład zespołu autorskiego:

arch. Jacek Czech

arch. Janusz Duliński

arch. Romualda Piechowicz

arch. Piotr Wróbel

arch. Zofia Bednarczyk

arch. Artur Biel

arch. Wojciech Duliński

arch. Jakub Kowalczyk

arch. Anna Łosiowska

arch. Anna Ostrowska

Pobierz zestawienie plansz w formacie PDF (21MB)

 


Wszystkim laureatom Konkursu serdecznie gratulujemy zdobycia nagród oraz wyróżnienia.

Wszystkim Uczestnikom Konkursu serdecznie dziękujemy za udział w Konkursie.


Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. informuje ponadto, że od momentu ogłoszenia wyników Konkursu czynna jest wystawa pokonkursowa, która dostępna jest na tym samym obiekcie, tj. BGŻ BNP Paribas ARENA, ul. Andrzeja 1, 05-800 Pruszków (korona toru kolarskiego ARENA) od 19 do 24 kwietnia 2016 r. (tj. od wtorku do niedzieli włącznie) w godzinach od 8:00 do 16:00. Wstęp wolny.

Wystawa obejmuje wszystkie złożone w konkursie prace.

W trakcie wystawy w dniu 22 kwietnia 2016 r. (piątek) odbędzie się dyskusja pokonkursowa. Rozpoczęcie dyskusji nastąpi o godzinie 16:00.

Przedsięwzięcie jest realizowane w ramach projektu nr KIK/22 pn. „Rozwój systemu publicznego transportu pasażerskiego w aglomeracji warszawskiej poprzez zwiększenie wydajności, niezawodności i bezpieczeństwa Warszawskiej Kolei Dojazdowej” współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych.

Szczegółowa informacja o wynikach konkursu >>

Kasowanie biletów kartonikowych ZTM

kasownik WKD

Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. zwraca się z prośbą do podróżnych o nie kasowanie biletów kartonikowych ZTM w kasownikach znajdujących się w pociągach WKD. Kasowniki w pociągach WKD nie są przystosowane do kasowania biletów ZTM. Podejmowane próby kasowania niewłaściwych biletów, powodują blokowanie kasowników WKD.

W celu skorzystania z przejazdów pociągami WKD na podstawie biletów ZTM w ramach oferty „Wspólny bilet ZTM-KM-WKD”, należy bilet kartonikowy ZTM skasować wcześniej w kasowniku ZTM, znajdującym się w pojazdach ZTM, metrze, bądź na stacjach kolejowych, gdzie taki kasownik zainstalowano.

Więcej informacji w zakładce „Wspólny bilet ZTM- KM-WKD”.

Informacja na temat rozpoczęcia robót budowlano-montażowych związanych z wykonaniem Systemu Informacji Pasażerskiej i Monitoringu na stacjach i przystankach osobowych linii WKD

Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. informuje, że w okresie od 04.04.2016 (poniedziałek) do 30.06.2016 (czwartek) w obrębie wszystkich peronów stacji i przystanków osobowych na linii WKD będą prowadzone roboty budowlano-montażowe elementów infrastruktury w ramach wykonania Systemu Informacji Pasażerskiej i Monitoringu.

Roboty będą prowadzone w następujących fazach:

  • Faza 1: Przygotowanie terenu oraz wykopy pod fundamenty szaf teletechnicznych, słupów monitoringu oraz słupów systemu informacji pasażerskiej,
  • Faza 2: Montaż fundamentów w wykopach,
  • Faza 3: Montaż szaf teletechnicznych, słupów monitoringu oraz słupów systemu informacji pasażerskiej.

Wszystkich podróżnych korzystających w ww. okresie z peronów stacji i przystanków osobowych WKD uprasza się o zachowanie szczególnej ostrożności w rejonie prowadzonych robót oraz zwracanie uwagi na obowiązujące oznaczenia poszczególnych rodzajów prac.

Za wszelkie mogące wyniknąć utrudnienia w dostępie do infrastruktury peronowej z uwagi na prowadzone prace serdecznie przepraszamy.

Przedsięwzięcie jest realizowane w ramach projektu nr KIK/22 pn. „Rozwój systemu publicznego transportu pasażerskiego w aglomeracji warszawskiej poprzez zwiększenie wydajności, niezawodności i bezpieczeństwa Warszawskiej Kolei Dojazdowej” współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.

Informacja o oficjalnym publicznym ogłoszeniu wyników konkursu

KONKURS NA OPRACOWANIE KONCEPCJI ARCHITEKTONICZNEJ OBIEKTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY ORAZ ELEMENTÓW INFORMACJI WIZUALNEJ DLA PERONÓW WKD JAKO CZĘŚĆ SYSTEMU IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ WKD

Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. jako organizator „Konkursu na opracowanie koncepcji architektonicznej obiektów małej architektury oraz elementów informacji wizualnej dla peronów WKD jako część systemu identyfikacji wizualnej WKD” uprzejmie informuje, że oficjalne, publiczne ogłoszenie wyników konkursu odbędzie się dnia 19 kwietnia 2016 r. o godzinie 12:00 w obiekcie BGŻ BNP Paribas ARENA, ul. Andrzeja 1, 05-800 Pruszków (korona toru kolarskiego ARENA).

Wystawa pokonkursowa czynna będzie w tym samym obiekcie od 19 do 24 kwietnia 2016 r. (tj. od wtorku do niedzieli włącznie) w godzinach od 8:00 do 16:00 (dnia 19 kwietnia 2016 r. wystawa czynna będzie po oficjalnym, publicznym ogłoszeniu wyników konkursu). Wstęp wolny.

W trakcie wystawy w dniu 22 kwietnia 2016 r. (piątek) odbędzie się dyskusja pokonkursowa. Rozpoczęcie dyskusji nastąpi o godzinie 16:00.

Zobacz informacje na temat konkursu

Przedsięwzięcie jest realizowane w ramach projektu nr KIK/22 pn. „Rozwój systemu publicznego transportu pasażerskiego w aglomeracji warszawskiej poprzez zwiększenie wydajności, niezawodności i bezpieczeństwa Warszawskiej Kolei Dojazdowej” współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.

Komunikat dotyczący wymiany pasażerów

Dla ułatwienia wymiany pasażerów w pociągu zwracamy się z prośbą o zajmowanie, w pierwszej kolejności, miejsc oddalonych od drzwi.