Nie miałem ważnej legitymacji uprawniającej do ulgi i odebrałem wezwanie do zapłaty w pociągu, co mam zrobić?
W przypadku otrzymania wezwania do zapłaty, ewentualne reklamacje w przedmiotowej sprawie mogą być składane poprzez wypełnienie „Formularza do zgłaszania reklamacji, skargi i wniosku” lub złożenie odrębnego pisma korespondencyjnie, osobiście bądź drogą internetową (po powołaniu się na numer wezwania), dołączając uwierzytelnioną (w szkole, na uczelni) kserokopię dokumentu lub biletu oraz dowód wniesienia opłaty manipulacyjnej w kwocie 10,00 zł na wskazane w wezwaniu konto. Nie podlegają reklamacji wezwania sporządzone z powodu nie okazania w pociągu biletu odcinkowego bezimiennego.
Dot. wezwań do zapłaty
Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o.
ul. Stefana Batorego 23
05-825 Grodzisk Mazowiecki
Kancelaria Główna
czynna poniedziałek – piątek w godz. 07:00 - 15:00;
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zobacz również
W pociągach Warszawskiej Kolei Dojazdowej, na odcinku Warszawa Śródmieście WKD - Opacz honorowane są następujące bilety ZTM: okresowe 30 i 90 dniowe zakodowane na Warszawskiej Karcie Miejskiej, Elektronicznej Legitymacji Studenckiej, w tym Bilet...
W przypadku uszkodzenia jednego z kasowników elektronicznych w wagonie, podróżny zobowiązany jest skasować bilet w drugim kasowniku - umieszczonym w tym wagonie, bilet nie skasowany (pomimo istnienia takich możliwości) jest nieważny. W odstępstwie...
W w/w przypadkach należy złożyć reklamację w punkcie obsługi reklamacji biletów zakupionych w automatach sprzedających bilety WKD - Punkt obsługi reklamacji biletów zakupionych w automatach sprzedających bilety WKD znajduje się w Warszawie - Al....