Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. informuje, iż od dnia 24 lutego br. uruchomiony zostaje nowy kanał sprzedaży biletów – automaty mobilne.

WKD przypomina
automaty mobilne są dodatkowym, uzupełniającym kanałem sprzedaży biletów funkcjonującym obok podstawowych kanałów sprzedaży – kasy biletowe, stacjonarne automaty biletowe. W przypadku braku możliwości zakupu biletu w automacie mobilnym – podróżny będzie traktowany jako osoba jadąca bez biletu.

Lokalizacja automatu:

1) automat zlokalizowany jest zawsze od strony kabiny maszynisty zwróconej w kierunku Warszawy,
2) miejsce posadowienia automatu zostało oznaczone specjalnym piktogramem na pojeździe,
3) w pociągu WKD zainstalowany jest wyłącznie jeden automat

Funkcjonalność automatu:

1) w automacie mobilnym istnieje możliwość zakupu biletów jednorazowych i okresowych:

  • w formie klasycznej – bilet papierowy,
    UWAGA:
    Bilety jednorazowe są automatycznie skasowane. Nie ma możliwości zakupu biletów jednorazowych w przedsprzedaży tzn. „na zapas”.

2) płatność wyłącznie bezgotówkowo – karta płatnicza i BLIK

Podróżny, który z jakiejkolwiek przyczyny nie nabył biletu na peronie WKD - w kasie biletowej/ stacjonarnym automacie biletowym, zobowiązany jest wejść do pociągu w miejscu usytuowania automatu oznaczonego specjalnym piktogramem i niezwłocznie udać się do automatu biletowego w celu nabycia w nim biletu.

                                   image0         image1