W przypadku otrzymania od dnia 01.06.2021r.  wezwania do zapłaty, reklamacje przyjmuje i rozpatruje w imieniu WKD:

REWIZOR Sp. z o.o.

ul. Chwaszczyńska 49A/3
81-571 Gdynia
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Podróżni w sprawie osobistego złożenia reklamacji przyjmowani są w poniedziałek w godzinach 12:00 - 18:00, w środę oraz w piątek  w godzinach 8:30 - 14:30 pod adresem:

Aleje Jerozolimskie 144; 02-305 Warszawa
budynek PKS Polonus, Dworzec Zachodni, 5 piętro, pokój 704

Informacje telefoniczne można uzyskać pod numerem telefonu 578 000 736

Zasady składania reklamacji oraz dane kontaktowe firm prowadzących windykację należności za przejazdy bezbiletowe do dnia 31.05.2021 r.