W dniach 14.02. - 13.03.2022 r. będą prowadzone badania ankietowe dotyczące jakości usług świadczonych przez WKD w 2021 r.
Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. informuje, że w dniach 14.02. - 13.03.2022 r. przeprowadza wśród podróżnych badanie ankietowe dotyczące jakości usług świadczonych przez Spółkę w 2021 r. Przedmiotowa ankieta pozwoli dokonać oceny funkcjonowania Spółki oraz poznać Państwa uwagi odnośnie oferowanych przez Spółkę usług. Państwa opinie i spostrzeżenia stanowią dla Spółki niezwykle cenne źródło informacji i pozwolą nam na dalsze doskonalenie się, aby jeszcze lepiej sprostać Państwa oczekiwaniom.
Ankieta zostanie zamieszczona na naszej stronie internetowej. Istnieje także możliwość wypełnienia ankiety w formie papierowej, którą będzie można pobrać oraz po wypełnieniu złożyć w kasach biletowych WKD.
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w badaniach.
Zobacz również
Warszawska Kolej Dojazdowa podjęła prace nad kampanią pt. „Alfabet dobrych manier”, która będzie miała na celu zwrócenie uwagi na zachowania współpasażerów, które sprawiają, że podróż pociągiem staje się mniej komfortowa i przyjemna. W związku z...