ORGANIZACJA RUCHU POCIĄGÓW NA LINII WKD W DNIACH: 01.07.2025 – 31.08.2025
Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. uprzejmie informuje, iż w okresie 01.07.2025r. - 31.08.2025r.:
- w dni powszednie ruch pociągów na linii Grodzisk Mazowiecki Radońska – Warszawa Śródmieście WKD będzie prowadzony po obydwu torach. Na odcinku Warszawa Śródmieście WKD – Podkowa Leśna Główna pociągi WKD będą kursować z częstotliwością co 15 minut w porze porannego i popołudniowego szczytu przewozowego i co 20 minut w porze pomiędzy w/w szczytem przewozowym oraz w porze wieczornej; połączenia do Grodziska Mazowieckiego realizowane będą z częstotliwością co 15-30 minut, natomiast do Milanówka co 60 minut;
- w soboty, niedziele i święta ruch pociągów na linii Grodzisk Mazowiecki Radońska – Warszawa Śródmieście WKD będzie prowadzony po obydwu torach. Na odcinku Warszawa Śródmieście WKD – Podkowa Leśna Główna pociągi WKD będą kursować z częstotliwością co 20 minut, połączenia do Grodziska Mazowieckiego realizowane będą z częstotliwością co 20-40 minut, natomiast do Milanówka co 60 minut.
ZASADY ZWROTU BILETÓW WKD
- W odstępstwie od terminów wskazanych w § 13 Regulaminu przewozu osób, rzeczy i zwierząt przez spółkę Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. (RPO-WKD), podróżni, którzy zrezygnują z przejazdów pociągami WKD mogą dokonać zwrotu biletów okresowych odcinkowych: tygodniowych, dwutygodniowych, miesięcznych i kwartalnych zakupionych najpóźniej 30.06.2025 i ważnych na przejazdy w dniu 01.07.2025 i później:
- całkowicie niewykorzystanych
- częściowo niewykorzystanych, proporcjonalnie do liczby dni niewykorzystanych
Bez potrącania odstępnego. - Zwrotu w/w biletów całkowicie lub częściowo niewykorzystanych dokonują odpowiednio:
- kasy biletowe – w przypadku biletów zakupionych w kasach lub stacjonarnych automatach biletowych;
- Biuro Obsługi Klienta w Warszawie – Al. Jerozolimskie 181A, 02-222 Warszawa (1 piętro); czynne od pn. do pt. w godz. 9:00-17:00, 801 789 405, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. – w przypadku biletów zakupionych w stacjonarnych automatach biletowych;
- Centrum Obsługi Klienta, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; tel. 22 437 92 85 (godz. 9:00-17:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku) w przypadku biletów zakupionych w mobilnych automatach biletowych;
- w przypadku biletów zakupionych za pośrednictwem strony internetowej WKD należy złożyć pisemną reklamację na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; w treści reklamacji należy podać m.in. dane osobowe, datę i numer zakupionego biletu, ewentualnie dołączyć zdjęcie/skan biletu w celu zablokowania biletu w systemie.
Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. zwraca się z uprzejmą prośbą o szczegółowe zapoznanie się z organizacją ruchu pociągów WKD w celu zaplanowania dogodnej podróży.
Zobacz również
Warszawska Kolej Dojazdowa kontynuuje inwestycje w odnowienie floty taboru gospodarczego służącego do efektywnej obsługi posiadanych zapleczy utrzymaniowych dla pojazdów użytkowanych w ruchu pasażerskim, jak również zarządzanej infrastruktury. Niebawem do...
Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. informuje, że na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 15 kwietnia 2025 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji zamieszczonego w...
W związku z montażem gabloty informacyjnej w ramach prowadzonych prac modernizacyjnych na stacji Warszawa Zachodnia, od dnia 29.05.2025r. (czwartek) na peronie 1 – peron WKD, zostanie czasowo wygrodzona część peronu oraz zdemontowana zostanie część...