Zwrot odstępnego - reklamacje za bilety o nieaktualnej wartości nominalnej
W związku ze składanymi przez podróżnych od dnia 03.03.2025r. reklamacjami dot. zwrotu należności za bilety o nieaktualnej wartości nominalnej, Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. informuje, iż dokonywać będzie zwrotu odstępnego, pobranego przy rozpatrzeniu reklamacji.
- Podróżnym, którzy jako formę zwrotu wskazali zwrot na numer rachunku bankowego, odstępne zostanie zwrócone w analogicznej formie.
- W przypadku podróżnych, którzy wskazali jako formę zwrotu odbiór osobisty lub przekaz pocztowy, Spółka kontaktować się będzie indywidualnie w celu ustalenia dogodnej formy zwrotu.
Powyższe działania będą dokonywane chronologicznie w zależności od daty wpływu reklamacji do Spółki.
Sprawy, które nie zostały jeszcze rozpatrzone, uwzględniać będą już pełnowartościowy zwrot za bilet.
Zobacz również
Jak co roku w dniach od 16 do 22 września przypada Europejski Tydzień Mobilności. WuKaDka z tej okazji przygotowała wiele atrakcji w tym piknik rodzinny w niedzielę 21 września na terenie zaplecza WKD w Grodzisku Mazowieckim. Zwieńczeniem ETM...
Zmiany w zakresie przewozu roweru/wózka/zwierząt – obowiązujące od 1 września 2025r. Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. informuje, że od 1 września 2025r. w pociągach WKD będzie obowiązywał bezpłatny przewóz rowerów/wózków i zwierząt (w tym psów)...
Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. informuje, iż od dnia 01.09.2025 r. rozszerzeniu ulega oferta handlowa dedykowana mieszkańcom Miasta Pruszkowa, poprzez wprowadzenie biletu okresowego. Oprócz Biletu Miejskiego jednorazowego obowiązującego od...