Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. informuje, iż od dnia 1 kwietnia 2021 r. wprowadza nową ofertę przewozową, tj: BILET MIEJSKI dla mieszkańców Gminy Grodzisk Mazowiecki uprawniający do jednorazowego przejazdu linią WKD w tzw. „strefie miejskiej” ograniczonej przystankami Grodzisk Maz. Radońska – Grodzisk Maz. Jordanowice – Grodzisk Maz. Piaskowa - Grodzisk Mazowiecki Okrężna. Bilet może nabyć mieszkaniec Gminy Grodzisk Mazowiecki posiadający Grodziską Kartę Mieszkańca.

Sprzedaż biletu prowadzona będzie we wszystkich kasach biletowych, stacjonarnych automatach biletowych oraz po uruchomieniu nowej strony internetowej za pośrednictwem dostępnego Systemu internetowej sprzedaży biletów WKD.

Opłata za BILET MIEJSKI Gminy Grodzisk Mazowiecki wynosi 2,26 zł.

W związku z wprowadzeniem w/w oferty od 1 kwietnia 2021 r. zniesiona zostaje dotychczasowa oferta Bilet miejski obowiązująca wspólnie w obrębie miast Grodzisk Mazowiecki i Podkowa Leśna (o której mowa w zakładce Dla pasażerów/Oferty dla pasażerów/Bilety jednorazowe miejskie lub w §26 Taryfy osobowej i bagażowej WKD).

Mając na uwadze powyższe, zwroty biletów jednorazowych z ulgą handlową 45% z nieobowiązującej oferty, przyjmowane i rozpatrywane będą przez WKD. Wniosek o zwrot biletu można złożyć w dowolnej kasie biletowej WKD lub korespondencyjnie na adres Spółki na formularzu do zgłaszania reklamacji, skargi i wniosku. We wniosku należy podać dane osobowe, formę zwrotu należności – przelewem (numer rachunku bankowego), gotówką (odbiór należności w kasie w siedzibie WKD. Kasa czynna w poniedziałek, wtorek i czwartek w godz. 8:30-14:00. ), przekazem pocztowym (potrącona zostanie opłata za realizację przekazu) oraz dołączyć oryginały zwracanych biletów.

W załączeniu:
- Warunki taryfowe oferty Bilet Miejski dla mieszkańców Gminy Grodzisk Mazowiecki
- Formularz do zgłaszania reklamacji, skargi i wniosku