
Grodzisk Mazowiecki Okrężna
Na przystanku osobowym "Grodzisk Maz. Okrężna" dostępny jest automat biletowy, w którym można kupić bilety WKD.
Punkt obsługi reklamacji biletów zakupionych w automatach sprzedających bilety WKD znajduje się w Warszawie - Al. Jerozolimskie 184B, 02-486 Warszawa (2 piętro), tel. 801 789 405, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Punkt czynny jest: od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:00.
Pomoc techniczna tel. (+48) 22 123 82 02
UWAGA!
Warszawska Kolej Dojazdowa uprzejmie informuje, iż do odwołania ruch pasażerski na przystanku Grodzisk Mazowiecki Okrężna przeniesiony zostaje na nowy peron nr 1 (zlokalizowany po prawej stronie toru, przed przejazdem kolejowo-drogowym, patrząc w kierunku Warszawy).
Ze względu na występujące tymczasowo utrudnienia wynikające z różnicy poziomów pomiędzy peronem, a podłogą pociągu prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi przy wchodzeniu/wychodzeniu do/z pociągu.
W przypadku osób z niepełnosprawnościami i osób o ograniczonej możliwości poruszania się konieczne jest wcześniejsze zgłoszenie potrzeby skorzystania z usługi asysty przy wsiadaniu i wysiadaniu do/z pociągu. Potrzebę udzielenia pomocy podczas podróży należy zgłosić odpowiednio wcześniej pod nr tel. 22 755 70 82.
Uwaga! Tymczasowe miejsce oczekiwania na asystę - wskaźnik W4 - czarny prostokąt z białym krzyżem (w zależności od kierunku ruchu pociągu)